22 Aralık 2012 Cumartesi

sawgrass outlet florida


floridaya gelen birinin alış-veriş için baska yere gitmesine geerek yok cunku burda hersey var,hersey..ankaralılar bilir ankamollu tek kat dusunun sorada 4 le çarpın karsınızda sawgrass outlett..




sawgrass outlet |  görsel 1                                                                yukardaki  zıbın takımlarını biraz biraz giyiyo bana göre cok yakıstı bebişime(kirpi yavrusunu pamugum dıe severmıs ama ::) kısa gunun kızıma karı:) gerci daha gıymesıne cok var uygun diye aldım,ki zaten acelemde yok her anının tadnı cıkarmak istiyorum:)


 sawgrass outlet |  görsel 3

 puf yelege bayıldımmm içi dışı hrika:)



sawgrass outlet |  görsel 4
bebe yaka elbise bunu yemek istedım resmen:)


 sawgrass outlet |  görsel 2
 yıldızlı tulu tayt cok begenerek aldım hepcin( bu arada babamız tule karsı.ama napalım bizde ona karsıyız)..

ufak tefek bişeler daha aldık..turkıyeye dönüş hala ? 

çok yorulduk ayaklarımız agrıdı..
bi alışverişin daa sonu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder