2 Ocak 2013 Çarşamba

targette gezerken..

target te gezerken.. |  görsel 1target te gezerken.. |  görsel 2




target te gezerken.. |  görsel 4
sevgili eşim benı kzmla target(giyim,çanta,ayakkabı,pijama,oyuncack,elektronık,yeme içme,beyaz esya,bıjuteri,ev gereçleri..hersey:)) ta bırakıp kendileri dersine gitti.

 kzıım saolsun sanki babasıyla anlasmıs annesi alış veriş yapmasın diye,guunde bi kere kaka yapan cocuk 3 kere kaka yaptı,5 kere karnı acıktı,arabada durmak ıstemedı,uyky saatı olamsına rağmen uyumadı,kısaca benı rezil ettii.bunarın hepsi 3 saatte oldu :)..
ama buna rağmen 3 5 parca bıse bakabılıp,kapabildım:)

 barbie yi,annemın tatlıve aynı bu barbi gibi arkadası var ona cok benzettim:):) almadım,fahıs fiyattı kendıleri:) ama ilk defa böle farklı bi barbie gördüm ilginç geldi...gerçi belki turkıyedede vardır,ben cok oyuncak magzası gezmediğimden haberim yok..

mavi bezleride gelen misafirlerre, bize, sofraya koyarım dıye aldım.,çok seker geldi..ve cok komık bı fıyata aldım:))

 magnetleride bazısını kullanırım bazısını turkıyeeye donunce hediye ederim aartık :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder