23 Şubat 2013 Cumartesi

Uzun zaman:)

Uuu ne cok sey olduda ben internete bile zar zor girdim:))
Cook sukur memleketimize geldik.. THY harikasin,bitanesin,gururumuzsun.. Bu kadar rahat ve konfor hic bi yerde yok.. New yorkta buyuk reklam tabalelarinda senin adini gormek inan cok duygulandirdi:))
 Efendim biz uzun zamndir yollardayiz.. Floridadan arabayla ciktik newyorka kadar on gun gezdik.. On gunde 3500km yol yapmisiz..ortalama bes saat yollardaydik hergun.. Tabi bazi eyalatler de dostlar vardi onlarada ugrayip cay ictik,bazisinda bi gece kAldik...9aylik bebesimle amerikayi fethettik resmen:))ve em son araba kiraladigimiz sirkete arabayi birakip newyorktan hoop istanbul.. Istanbulda kayinvalidemlerde iki gun kalipp hop ankara.. Ve devaminda ozene bezene duzene oturdugum bebisimin uykulari jetlak:D
.biz giderken yaz oldugundan doltan yazliklarin tasinmasi
.kisliklarin cikmasi
.amerikadan gelenlerin yikanmasi
.arti olarak aldiimiz oyuncaklar,ciciler,ayakkabilar icin yer acilmasi
.besigi diger odaya goturmeye karar vermemizle diger odadaki tv sehbasi ve tv nin salona sigdirilmasi
.ve bu arada yurt disinda olan kziimn amcasinin gelmesi ve kizmi gormek icin ankaraya gelmeleri:)))
Ve sonic halledilemeyen bi suri is:)))
Ama olsun canimiz saolsun..kzimn keyfi tikir su an,1.dereceden tum akrabalari yaninda:)))
Arada sasirmiyo degil tabi:)))

Bu arada acayip dillendi evi inletiyor.. Babababa,inne(ben burdan anne cikartiyorum tabi:D)'dededede,bibibi,aaaaaa,eeeeeee....:))))) iste bole,ve asil surpriz ankaraya geldik bzm kiz enerjisini icinde tutuyomus:))sanirim 2.gun emeklemeye basladi:D gerci amerikada cok yere koymadigimdan emeklememis olabilir..
Emeklemegide asti koltuk kenarlarina tutunup ayaga kalkiyo:)))

Ilk geldiimiz gecelerde jetlAk devm ediyor tabi..bende iyice yorgun dustum gecede uyumuyo agliyo..gece birbucukta annemi aradim ben dayanamiyorum diye..esin nerde diceksiniz ertesi gun ise gidecekti evet hemen baslamasi gerekiyordu..biara kalkti slalladik falan tik yok..sorada ben yat dedim kiyamadim napsin adamcagiz:(( nese sora annem geldi.. Bizm kizn eline iki oyuncak tencere vermis,annem diyoki hayatim boyunca unutmucam gecenin ucunde elindeki iki tencereyi carpip oynadigini:)))
Anlicaginiz tencereleri carpip ses cikartarak oynamis:)) iyimi:))

Burdanki sonuc canimm annemmbenim..Allah hayirli uZun omurler versin saglikla sihhatle,mutlulukla,hep beraber insallah:)))


Gezi anilarimiz alisverisler yolculuklar cookk postlar cikacak ,ama bu kulun cook isleri bittiginde insallah:)))
Aeo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder