12 Ocak 2013 Cumartesi

bir bardak lego:)

 lego mazasaına bı gırelim dedik neler gördük neler:)

burası mazadan genel görünüm:)


mazaya gelen cocuklar oturuolar oyun oynuyolar,bilgisayara giriyolar.


-aa bak burda ne varmıs,kafasını sacını ,gövdesini..ceşit çeşt koymuşlar sende seçiyosun, soraalıyosun:)

bana cok ilginç geldi,yanı belki turkıyedede vardır ama hiç oyuncakcı bakmıydum o zmnlar:)



 sora kafamı bı cevırdım ve vay be dedim:)
 

bir bardak alıyosun ve dolduruyosun istediğin
 boy isteğin renk:)











                                                                               
buda bana gargamelin satosu gıbı geldi:) bunu legodan yapmak çok ilginç aslında..

bu arada bizim bulundugumuz eyalette lego kent diye bi yer var,bildiğiniz dinazor yapmıslar legolardan,bende kataloglarından gördüm:( bize su an cok hitap etmediği ve amerikada eğlence merkezleri giriş ucretleri ucuk fiyatlar olduundan,eledğimiz yerlerden biridir kendileri:(

lakin cocukları 3 yasından buyulk olanlara tavsıye edılen yerler arasında:)

by:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder