8 Ocak 2013 Salı

ingilizce kursu hüsranı :(


 AH AH..
(tabıkı cok şükür):)



bugun sabah ıngılızce kursunun husranına uğradım..
biz bi heves gttk,bi suru sıra var..zenciler cogunluktaydı,öğrenci profili pek saglam gözükmüyodu ama nese..sıramızı bekledık ordakı sureklı duzgun sırada durun dıye teyzeyle konustuk,(kendısı pijamayla işyerine gelmiş bir görevli:) rahat adamlar bu amerikalılar ya:))

bekledik bekledik..sora kostuk, 120 dolar karsılıgında 6 aylık kursa alıyorlars(eger kursa gideceğin eyalette 1 yıl kalıcaksan bu ucret 30 dolar evet yıllık 30 dolar:)),3 vardıya sabah öğle akşam..hergun 3 saat..,saatlerini sen seçiyosun..adult education center dı bzm gttıgımız..turkıyedeki belediye kursları gıbı burasıda devlete ait..resim,dans,muzık,el işi vs..

nese bize sıra gelince görevli demezmi benım baslamam 3 haftayı bulcakmış,çünkü bugun sınav için randevu verıyolarmış,bi hafta sora sınava caırıolarmış,1 hafta sora sonuçler belli oluomuş,ona göre 6 kur varmıs,birine yerleştiriolarmış:( tabı bu tarihler bizim için ii değil,çünkü bir ay sora floridan ayrılıp baska eyalete geçicez:(

üzgün ve süzgün olarak ayrıldık ordan:((

burdan cıkan sonuç:kısa süreli gelenlerin ingilizce kursuna gitmek gibi niyetleri varsa önceden halletsinler işleri:(

P.S:ayrıca kliseler,unıverstelr ucretsiz ingilizce kursu veriolar..

 ee napalım moralımız bozuluncuda bari alışverişe gidelim dedik:):D


ve tabıkı kızıma( önceliğimiz o) crosc dan terlik aldım:) yaza anca gıyebilcek,uygundu dıye kaptım resmen kaptım:)
 
old navy
 den corap aldım,indirim var diye kapmısıtm bunuda,amma baya buyukmuş..napalım hediye ederiz yada buyunce giyer:) grılı çorebın 2 bacak farklı renkelrde..
bunlarda old navyden pandaf:) su an oluyo gıbı kzıma,azcık buyuk..ayakları usumesın bebeğimin:)
bikaç tanede kendimize cicler aldıktan sora ,
azcık sahilde dolasalım dedik..bide baktıkkı düğün varrrr:) bu 2.düğüne katılısımız:D cok hoş, basit ve şık bi organızasyon:) hemen kenarlara sandalyelr,ortaya bi gölgelenme yeri papazın kafasını sağlama alalım die o kadar..baska zmn dugun ayrıtılarını anlatıcagım:)


eve gelince ilk defa denediğim lazanyamızı yedik..ben kendime 7 verdım..iyi sayılırdı:)

byby:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder