7 Ocak 2013 Pazartesi

florida mini safari..

Florida mini safari:) |  görsel 1
floridaya gelenlere şiddetle tavsıye edilir..muhakkak ugrayın..çok zevkli,çok heycanıydı:))

efendim mini bi safari yaptık,önce arabayla sonra yuruyurek,arabyala olan kısım cok eğlenceli,çok farklıydı.. girişte rabanın ustune bi deve kusu atladı mesela az kalmıstı, azıcık ,carpmamıza.. ve sonrasında arabanın yanından önünden geçen bir sürü hayvan::::)

Florida mini safari:) |  görsel 2
 ay sanki bana bakıyo gibi geliyodu hepsi..

zebraların çizgilerinin parmak izi gibi birbiirndne farklı olduunu biliyomudunuz.. wala ben yenı öğrendim:)))

 maymunlarda suyla cevrılı adacıklardaydı,arablara cok zarar verıyolarmıs,onlarlaa uzaktan el sallaştık
Florida mini safari:) |  görsel 4
Florida mini safari:) |  görsel 3
teller arasındakı tek hayvanlar aslanalardı.. 

Florida mini safari:) |  görsel 6Florida mini safari:) |  görsel 7 
yukardaki 3 resme dkkatlı bakınca cok ilginç bi şe oldugu görülüyo,arkadaki arabaya ufak bi saldırı,gergedan... biizm önümüzden geçtiler fıssstt arka arabaya:) işin diğer bir ilginç yanı adamcagız arabnın hasarının farkında değil,korku,şaşkınlık ve heyecanla geçip gittiler(daha dorusu gecemediler) coookk sora farketti:)

bende bu safarıyı cooook sora yazabıldım.. gördüğümüz üzere 3 haftayı geçmiş gideli:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder