4 Ocak 2013 Cuma

sen al parasınıda ver.. kısacası alışveriş:)

sen al parasınıda ver.. kısacası alışveriş:) |  görsel 1
target bızım eve yakın olduundan 2 gunde bı kostur kostur gıdıp gezıyoruz kzmla.. şimdi tam indirim
 zamanı burda..bende suraklı alış verış yapımus gibi gözüküyorum ama,amerikadan alıcaz diye taa ne aylardır hıç bişe almamıştım kendime:( şimdide valız sıkıntı turk hava yolları kg dusurmus napcaz bılmıyorum,Allah buyuk dielim ne diiym:))
sen al parasınıda ver.. kısacası alışveriş:) |  görsel 2
 gecen sefer aldıgım mavı bezler vardı,hanı komık fıyata aldıgım,o komık fiyatta olanalr dahada komık bı fıyata dusmus:D tabbıı bende hemen kaptım..sevgili kocam burdan turkıyeye bezmı gıder desede olsun hediye ederim belki:) yıne mıknatısılı notlardan aldım,kendime 2 ceket aldım:)sen al parasınıda ver.. kısacası alışveriş:) |  görsel 3
kendime kırmızı deri dosya aldım cok  şıktı,hep bi umut atanırsam diye kendime malzeme topluorumidaha dorusu hep aklıma atanmak geliyo bu sene de 1,6 ouanla kaldım,bakanda atama yo demiş:(
ne diyelim kısmt,belkide kzımn kısmeti,o bıraz daha buyyuyunceye kadar yanında olmam lazım,belki atansam amerikaya gelemzdim eşimle,kızımn eşimin kısmeti belkide..nese ya:))
sen al parasınıda ver.. kısacası alışveriş:) |  görsel 4
oradan OLDNAVY ye gııtık kızıma cıcelr aldım yıne:) ama en cok begendıgım aldıgım aykakabıydı,ayakkabının bagcıkları lastikten..gerçi bunalrdan turkıyedede varmıs ama ben ozmn ayakkabı falan almadığımdan haberım yoktu:) ama bunları cok sevdım..
sen al parasınıda ver.. kısacası alışveriş:) |  görsel 5
efendim sorada eve gelip yarım saatte tum hamaratlıgımı ortaya serdim :))
sen al parasınıda ver.. kısacası alışveriş:) |  görsel 6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder