23 Ocak 2013 Çarşamba

nenem..

babannem hastaymış..su an böle yasama sevıncım içimden cıkmış gibi hissediyorum..
ve yıne aklımda bı suru sey.

.annemlerle skype dan konusutuk..babamın surat bı asık bı asık noldu dedim sora sölediler

..babam en kucuk cocuk..ailede memeleketnden uzakta olan tek babam..ne kadr amcamlara halamlara normal gelsede,babam için öle değil..11 yasından beri evden uzakta okumus..annesine babasına hep hasret ve su an cok üzgün..

ustelik babamlar cuma gecesi umreye gidiyolar..

ve gunu bırlık gıdıp gelmeyı dusunuyolar memlekete ,helalleşşmek için..ay yazamıyorum bıle uzuntuden dilim varmıyo,diyemiyorum bile..


en son nenemı (evet ben nenem derim,nine değil nene) dugunumde görmüştüm cok ilgilenmemiştim,fırsat yoktukı yada ne bılım kendımımı avutuyorum fırsat yoktu dıye.

.kına gecemın bıtımıne dotu gelmişlerdi..ertesi gunde nıkahtan sora gttıler ankaradan.. cünkü bizim düğünümz istanbulda ertesi gun olucaktı..

ve ben nerdeyse hıcmı hıc göremedim,takı sırasında babamlar koluna gırıp getirmşlerdi..ordada böle manili sözler sölemişti..dinleyememiştim bile..ve şimdi aklıma o anlar geliyor..kendıme cok kzııyorum..

2 senedir eşime gidelim diyorum ama olmuyor..oraya gıdıcek zmnımz olmuyor..amerika dönüşü bu yaz gidelim demiştik,kesin kararlıydk güya..
Allah ım bı kere daha göreyimm,öpeyim burus yanaklarını,ellerini... bunu  kaldırmaya hazr değilim.
.
daha beterlerinden koru rabbım, bi kere daha görmek istiyorum,onu mutlu etmek istiyorum..

anneme dedm bi kere daha görmek istioyorum diye ağladım durdum..benım derviş annecim dediki

-kızım gözün doyumu yok...

arkasından bişeler daha diyip rahatlamaya calıştı ama bu sozu hıc unutmucam ne kadar dogru..ne kadar güzel..ne kadar yerınde..

nenemi görüp düğünde ilgilenemediğim ilgiyi vermek istiyorum istiyorum..
 hep ilgilenmediğin anlar gelir ya aklına böle zmanlarda işte benmdde öle oluyor..sadece dugun zamanı ılgılenemedığım geliyor aklıma sadece...

şu kandıl gecesi dualarımız kabul et Allah ım..

daha dorusu sen ney hayırlıysa onu ver..hayırlıysa bı kere daha görmeyi nasıp et..sen bilirsin Allah ım biz nerden bilelim,sadece görüneni,gönlümüzden geceni biliyoruz....sen bilirsin...

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun İnşaAllah durumu daha iyidir...Çok güzel yazmışın en iyisini Rabbim bilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür iyiymiş:) teşekkurler:)

      Sil
  2. Rabbim sağlık sağlık versin neneciğine inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin..ihtiyacı olan herkese inşallah:)

      Sil