21 Ocak 2013 Pazartesi

zaman akarken:)



uzun zamndr hıç bişe fısat bulamıyorum..yavrucum diş cıkarıyo çok huzursuz:( geçen gece 4 kadar mızmızlandı..en son babasıyla cıkıp dolastılar,gelincede zar zor emzirdim uyudu:(


ayrıyetten hıç yerınde durmuyo maşallah..tırmana tırmana bızıde kendınıde bıtırıyor saolsun:)
 banada bişey oldu,kızm böyle huzursuz olunca dışarı cıkasım gelmiyor:( amma saolsunlar tatlı teze şeker amca,bizi cebren dısrı cıkartmaya geliyolar..bende nefes almış oluyorum,bebeğimde rahatlıyor):)
en son fortlauderalle ye gittik hep beraber .. ordada bı turıstık bota bındık..amerikanın venediği diyorlarmışş buraya..veee hayatımda gördüğüm en guzel yer..insan inanamıyo..bu kadar olmaz dersin..
sanki elinle çizmiş gibi,caddeler sudan sanki.. ve her caddede villalar ve hepsinin önunde yatlar..iki villa arasında su var:)

ve butun gunun esprisi,yada kendmizi avutma:) : bu dunyada işiniz iş :D
foto makınemızı unutmustuk:( tatlı tezemızden alınca fotoları yuklucem bu yazıma:))

soraki günlerde başka ne yaptık işte redlopster da yengeç yedık yengeçte helal deilmiş iimi:( tabı bız bunu bilmeden yedık gitti:( nese artık Allah affetsin,bilmeden yedik, bı da yemeyız:( 

bu aralr beylerin sınavları olduundan cok takılamıyoruz ama inşallah çarşamba sınavları biticek..sora doya doya gezicez tabı kuzucummda iyi olursa:(

ve tabı alış verş yaptık yıneki..aaslında burası turkıyeden daha pahalı,ama kampanya faln olunca,kuponolunca indiirmleri takıp edersen var bişeyler yoksa bana göre pahalı:) alş verş yaptgmz yerleri ayrı bi postta yazıcam inş..


ve ciciler:)

kzııma cizmemsi bot aldık yıne tımberlanddan,bide spor ayakkabı.. babamıza kim akıl verdıyse bu aralr unısex renkler olsun ,zaten kaç kere giycek boşa gitmesin vs.. dıyerek gördüğünüz üzere...
ve bzm kzn ayakkabı alşverışıı bıtmıştırr artık..dahada bişe almıyoruz zaten bavullar doldu tıka basa.. corap alsak koycak yer yok yaf:(
bundan sora önceden aldıkalrımın resimlerini koyucaım sanırım:)))
hıı evet bu arada crocs aldık mavı(unısex ya:)) indirimden,üstünede 2 tane toka aldık,bol bol terliğimiz oldu:))




ve bol bol eldiven neden die sorun,cok cok ucuzdu..süper kalıtelı değil,ama fiyata göre super kalıtelı:D hediye ederim diye dusundum ama bakalım):))


ve yıne kızma mor fıno çanta:) inşallah bunları koluna taktıgı gunlerıde görürüz):)      

                                                                   



buda cok begenerek aldıgımız kendın yap album:))tabıkı bebeşime:)turkıyeye donunce duzenleyecegım,duzenlenmış halınıde ceker koyarım ınş..
(acaba kzm buyuyunce blogma bakıp aaa anne bak ne yapmışsın ne almışsın dermı bana:))inş.




ve yine kulotlu corap:) and cici toklar,kızımn sacları uzayınca takıcaz hepsini nişallah:)



 kendimede bı adaet beyaz aykabı aldım,kendıleir handmade dır:)) ben cok beyendım ama eşim aynı görüşte değil :(








ve ben zmn bu kadar hızlı gecerken depresifiliyim tutturverıyo..ve kendımı bıldıım bılelı hep düşündüğüm zmn,tbaı Rabbım omur verırse..


... ..zaman akıp gidiyorrı.. ve gözümde hep aynı sahne..çok yaşlanmışım,sallanan sandalyedeyim..dısarı bakıyorum..gözlerim dolu..elimde bir tespih..başımda kahveli bi yazma.. geçmişi dusunuyorum,annemı babamı cocuklarımı gençliğimi...aglıyorum özlemden.. düşünmesi bile içimi ürpertirken,bi anda aklım başıma geliyor, gözlerİm guluveriyo,tum huzun geçiyor..
                                  ALLAH BANA YETER ..

rabbım altından kalkamayacağımız imtihanlar vermesin,verdiklerindende alnımızın akıyla cıkalım,yasadığımız anların şükrünü eda edelim..

AMİN..















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder